Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Gun Werlemark - 23 mars 2011 16:58

Så var det dags igen - Wilma ska ha valpar! Hon har nu flyttat hem till mig och ligger och stånkar lite stillsamt här vid sidan. Veterinären såg 5 eventuellt 6 valpar och fler än så tror jag inte att det blir, tack och lov. Valpningen är inte heller överhängande, hon äter med god aptit och springer med dom andra hundar på rastningen. Men lite grann är magen dock i vägen. 


 


I helgen som gick var jag ju i Danmark på utställning. Nu gick det väl inte riktigt som jag hade hoppats, fast Polly blev faktiskt tvåa bästa tik ena dan, men det var ju hennes barn som jag hade hoppats på. Nåväl, man kan ju inte vinna jämt :)

Det visade sig också att danska jack russell klubben firade något jubileum, så dom gick mangrannt ur stugorna och visade upp sig. 

 

Visst ser det häftigt ut. Fler rapporter om Wilmas tillstånd följer. 



Ovido - Quiz & Flashcards