Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Gun Werlemark - 24 mars 2009 11:42

Jag glömde ju säga till om att en av pojkarna saknar fortfarande ett hem att längta till. Helgen före påsk börjar de övriga att flytta ut. Eventuellt kan jag tänka mig halvfoder ifall du bor i närheten av Kristianstad.

Om du vill se hur tjusiga alla valparna är så gå in under Valpar på hemsidan. Där kan du se hur dom ser ut när dom är uppställda alldeles på riktigt. 

Av Gun Werlemark - 24 mars 2009 11:30

I varje grupp finns det alltid en ledare - och så dom som ingenting fattar!


 

 Alltid är det någon som kommer på hur man tar sig över det lilla låga stängslet (egentligen ett kylskåpsgaller). Denne någon får sedan härja runt utanför valphagen, till de andras stora förtrytelse.

 

 Annars är valparna ute åtminstone en gång per dag. Det är skönt när dom kan äta ute också för det betyder att en del restprodukter även hamnar i utehagen.

 Sen är man trött efter några timmar i friska luften och man kan somna precis var som helst.


 Antingen ensam, eller i grupp. Jag har fortfarande en del problem med hur bilderna hamnar i den här bloggen. Dessutom verkar vissa inlägg komma i dubbel upplaga. När jag ser det tar jag bort en av dem och då kan det hända att även några kommentarer stryker med. Det är alltså inte någon medveten censur utan endast en datahandikappad som försöker fixa till det.

Ovido - Quiz & Flashcards