Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Ditt och datt

Av Gun Werlemark - 7 maj 2009 16:55

Nu är det bara några dagar tills Kelson flyttar hemifrån, så därför byter nu valpbloggen namn till bara blogg. Tänkte jag skulle skriva lite allmänt här så inte Pia behöver jobba så mycket med min hemsida. Ska försöka hitta något program som jag själv kan använda för att öppna sidan så jag kan peta själv, men än så länge har det inte blivit av. 

Benet blir långsamt bättre, men det är nog inte redo för några längre hundpromenader och jag undrar hur det ska gå på utställningen nästa helg. Måste försöka få tag på någon som kan gå med Wilma. Men det fixar sig säkert på ett eller annat sätt. Norton kommer att ha avelsklass i Hässleholm. Det blir första gången som jag får gå in med honom som avelshund och det ska bli jättekul. Det har inte varit så många av hans tidigare barn som har ställts ut, men här kommer det plötsligt 5 stycken. Jag kan tom välja vilka som ska vara med. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun Werlemark - 10 augusti 2012 20:38

Det var längesen jag skrev här nu, men här kommer i alla fall en uppdatering. Lilla Rosa flickan åkte iväg till Mullsjö där hon nu är sambo med en stor svart och en något mindre nästan svart (en svart terrier och en cairn terrier). Efter några veckor...

Av Gun Werlemark - 25 juni 2012 21:13

Lilla Molly kom i retur. Hennes nya lill-husse visade sig vara allergisk och då beslöt vi att det bästa var om Molly kunde återvända till valphagen. Nu söker hon givetvis ett nytt hem där hon kan stanna resten av livet. Hör gärna av dig om du vill ve...

Av Gun Werlemark - 19 juni 2012 22:30

Nu är det bara två valpar kvar i huset. Dom bor fortfarande i sina valphagar ute och inne, men får nu tillbringa en hel del tid i huset och i trädgården. Den tiden tillbringas mest i full fart har jag en känsla av. Den lilla tiken - som inte längre v...

Av Gun Werlemark - 15 juni 2012 10:22

Det har nu gått drygt 9 veckor sedan Pollys valpar föddes. Idag är det fyra stycken kvar i valphagen, tre har redan flyttat hemifrån och två till åker nu till helgen. En tikvalp är kvar som inte har något eget hem ännu, och en pojke blir kvar här til...

Av Gun Werlemark - 1 juni 2012 21:19

Man kan ha mycket kul med en plastbunke.                                                                        ...

Ovido - Quiz & Flashcards